Recent Post

Terkini : Tarikh Bayaran Kenaikan Gaji SBPA

Menangi iPhone 4s kat sini

Saya nak kongsi pasal tarikh bayaran kenaikan gaji SBPA. Khabar yang kita tahu adalah tahun 2012 tetapi bila mulanya ? Awal tahun ke , tengah tahun ke hujung tahun ? Ini persoalannya , jangan dok seronok sangat !! Dari pemerhatian saya di dalam blog kawan-kawan pembayaran kenaikan gaji akan bermula awal tahun depan maksudnya bulan Januari . Jadi siapa yang ada kenaikan bulan Januari dialah orang pertama yang mendapat habuan.

Tetapi belum ada hitam putin lagi pasal isu ni , saya cuma tanya dan tengok blog kengkawan je . Bersabarlah dan tunggu pekeliling keluar tak lama lagi dan selalulah tengok web JPA. Kalau nak tengok jadual pembayaran gaji 2012 buka www.anm.gov.my  dalam hujung tahun ini. Moga bermanfaat.
Menangi iPhone 4s kat sini
RAHSIA Buat Duit dengan FACEBOOK!!!


2 comments:

  1. hek eleh.. saspen akak je.. tu kenaikan tahunan.. kenaikan gaji sama je terimanya, kenaikan gaji tahunan januari yg terima januari yg lain2 ikut la bulan dia sah jawatan.. yg sibuk ni bab kenaikan gaji bila dik..

    ReplyDelete
  2. untuk makluman kawan-kawan; sekiranya ada post tentang jadual gaji sebaris.. sila abaikan kerana Jadual Gaji tidak akan dipamerkan kepada mana-mana media dan individu... Harap Maklum.. tetapi sekiranya anda ingin mengetahui gaji anda dalam SBPA sila layari http://whoamieitismei.blogspot.com/2011/12/kirakan-gaji-yang-anda-akan-terima-pada.html
    http://whoamieitismei.blogspot.com/2011/12/pengiraan-gaji-baru-1-januari-2012.html

    ReplyDelete